Ігри на кухні


Шановні мами! Не секрет, що значну частину часу ви проводите на кухні. Постарайтеся використовувати його для спілкування з дитиною. Наприклад, ви зайняті приготуванням вечері, а ваш малюк крутиться біля вас. Запропонуйте йому перебрати горох, рис, гречку або навіть пшоно - тим самим малюк надасть вам посильну допомогу, а заодно потренує свої пальчики. Адже розвиток пальців тісно пов'язаний з розвитком мови дитини.

Не викидайте шкаралупу від варених яєць, вона послужить прекрасним матеріалом для дитячих аплікацій. Розкришіть шкаралупу на шматочки, які дитина могла б легко тримати пальчиками. Шкаралупу можна розфарбувати будь-якими доступними барвниками. Спочатку нанесіть на картон тонкий шар пластиліну, він буде фоном, а потім викладайте малюнок або візерунок із шматочків яєчної шкаралупи.

Захоплюючими можуть бути ігри з тістом. Тісто для цих ігор потрібно не звичайне, а солоне. Таке тісто після висихання робиться немов камінь. Вироби з нього зберігаються дуже довго, ними навіть можна грати.

Напевно, в кожному будинку є стара пряжа, нитки, вата, паралон, пух, гудзики, бісер ... Знайдіть їм гідне застосування! З вати і ниток, гудзиків і намистин спробуйте зробити портрет зайчика або вашої кішки.

Аплікації з пуху добре передають зображення снігу, звірів, птахів. Деталі можуть закріплюватися на тлі без клею, потрібно лише правильно вибрати фон. Ним може служити будь-який матеріал, що має шорстку поверхню: оксамитовий папір, наждачний папір і т. д.

Спробуйте разом з дитиною зробити панно з гудзиків. Якщо малюкові важко їх пришивати, то поки можна закріпити їх на тонкому шарі пластиліну (як яєчну шкаралупу).

Нехай малюк відвернеться, а ви постукайте ложкою по склянці, закрийте кришкою каструлю і т. д. Запропонуйте дитині відгадати, які предмети можуть видавати такі звуки.

Разом з дитиною спробуйте приготувати незвичайний вечерю. У назві страв повинен бути звук «С». Що можна приготувати? Салат, сирники, морс, суп. Не плутайте тверді і м'які приголосні звуки! І якщо дитина скаже «кисіль», то похваліть його, але інтонацією дайте відчути різницю між звучанням твердого та м'якого звуку. За цим же принципом придумайте меню з назвами страв, де зустрічаються інші звуки.

Запропонуйте дитині прибрати або помити посуд, в назві якої є звук «Ч» - чашки, чайник, а потім зі звуком «Л» - ложки, вилки, салатник і т. д.

Покажіть дитині свої покупки. Нехай він перерахує ті з них, в назві яких є звук «Р». Якщо дитині важко відповісти, запропонуйте навідні запитання: " Я купила кар-р-р-топлю чи капусту? Гар-р-р-буз чи диню? Пер-р-рсики чи банани? Цибулю чи огір-р-р-ки? Помідор-р-ри або баклажани?

У вільну хвилинку: Ігри-Перетворення

Жили-були різні слова. Але, одного разу вони так веселилися, грали, бігали, танцювали, що переплутали свої букви і склади. Наведи порядок в словах: Босака (собака), ловосся (волосся), Лекосо (колесо), тичобо (чоботи) і т. д.

"Давай шукати слова на кухні".

А ось і корзинка (коробочка, мішечок і т. д.), в яку ми їх будемо складати.

Які слова можна вийняти з борщу? Вінегрету? Кухонної шафи? Плити? ..

Я знайду слова скрізь:

І на небі, і у воді,

На підлозі, і на стелі,

І на носі і на руці!

Ви не чули такого?

Не біда! Граємо в СЛОВО!

Почастуємо один одного «смачними» словами. Дитина називає «смачне» слово і «кладе» його вам на долоньку, а потім ви йому, і так до тих пір, поки не «з'їсте» все.

Можна пограти в «солодкі», «кислі», «солоні», «гіркі» слова.

"Наші помічники". Як одним словом назвати прилад, який варить каву (кавоварка), ріже овочі (овочерізка), меле каву (кавомолка), і т.д.

«Приготуємо» сік. Запитайте дитини, який сік виходить з яблук (яблучний), з груш (грушевий), із слив (сливовий), з вишні (вишневий), з моркви, лимонів, апельсинів і т. д.




Кiлькiсть переглядiв: 282