/Files/images/2022r/я7.png/Files/images/2022r/я8.png/Files/images/2022r/я9.png


ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ ЗАКЛАДУ:

· проведення просвітницьких лекцій, семінарів, занять з педагогами, батьками;

· консультативна допомога всім учасникам навчально-виховного процесу;

· корекційно-розвивальна робота з дітьми, батьками, педагогами;

· допомога дітям, які мають проблеми в поведінці або які опинилися в складній життєвій ситуації;

· психологічний супровід новоприбулих дітей;

· визначення психологічної готовності дітей 5-річного віку до навчання у школі.

Враховуючи психолого-педагогічні особливості дітей різних вікових груп практичним психологом ставляться такі мета та завдання:

Ранній дошкільний вік

Мета: створення оптимальних умов для адаптації дитини в дошкільному навчальному закладі.

Завдання діяльності психолога з дітьми раннього віку :

· відстежувати психічний розвитку дітей раннього віку;

· сприяти і допомагати в адаптації дітей та профілактика дезадаптації у дитячому навчальному закладі;

· сприяти подоланню кризи трьох років.

Молодший дошкільний вік

Мета: створення оптимальних умов для адаптації дитини в дошкільному навчальному закладі, сприяння розвитку емоційної сфери дітей.

Завдання діяльності психолога з молодшими групами:

· виявлення дезадаптованих дітей;

· проведення занять на розвиток емоційної сфери дітей.

Старший дошкільний вік

Мета: створення умов для подальшого навчання дитини у школі; створення умов для розвитку творчої особистості.

Завдання діяльності психолога зі старшими віковими групами:

· вивчення емоційно-особистісної сфери дітей;

· сприяти підвищенню рівня пізнавальної активності дітей;

· виявлення творчих здібностей та обдарованості дітей старшого дошкільного віку з метою забезпечення індивідуального та диференційованого підходу у навчально-виховному процесі;

· визначення рівня готовності дитини до шкільного навчання;

· формувати розвиток емоційної регуляції, дрібної моторики.

Завдання роботи психолога з батьками:

1. Підвищувати рівень знань з питань вікової психології через індивідуальну та групову консультаційну роботу з батьками за запитами.

2. Здійснювати анкетування батьків з метою конкретизації змісту корекційної, просвітницької, консультаційної роботи.

Завдання роботи психолога з педагогами:

1. Здійснювати психологічну просвіту педагогів, підвищувати рівень психологічних знань і умінь.

2. Продовжувати консультативну роботу з психопрофілактики педагогічної діяльності, співпрацю з педагогами з метою покращення психологічного клімату у колективі.

3. Надавати індивідуальну консультаційну допомогу педагогам за запитами

Практичний психолог закладу :

— керується етичним кодексом психолога;

— дотримується педагогічної етики;

— будує свою діяльність на основі доброзичливості, довіри в тісному співробітництві з усіма

учасниками педагогічного процесу;

-підвищує рівень психологічних знань вихователів, батьків, дітей;

— постійно підвищує свій професійний рівень.

ПОРАДИ БАТЬКАМ

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

Не забувайте основні аксіоми виховання!

1. Якщо дитину постійно критикувати – вона вчиться ненавидіти.
2. Якщо дитину оточує ворожа обстановка – вона вчиться агресивності.
3. Якщо дитину постійно висміюють – вона стає замкнутою.
4. Якщо дитина зростає у докорах – у неї формується почуття провини.
5. Якщо дитину підбадьорюють – вона починає вірити в себе.
6. Якщо дитину хвалять – вона вчиться бути вдячною.
7. Якщо дитина зростає в чесності – вона вчиться бути справедливою.
8. Якщо дитина живе у безпеці – вона вчиться вірити людям.
9. Якщо дитину підтримують – вона вчиться цінувати себе.
10. Якщо дитина живе у розумінні та доброзичливості – вона вчиться знаходити любов у цьому світі.

Кiлькiсть переглядiв: 331