23.01 логопеди закладу Сакун І.М. та Бобко О.Б. провели для педагогів семінар-практикум на тему "Запам'ятовуємо сюжек казки-зв'язки за допомогою мнемотаблиць.

Мнемотехніка будується від простого до складного. Робота починається від простих мнемоквадратів, послідовно переходячи до мнемодоріжок, а потім і до мнемотаблиць.

Використання у роботі методів і прийомів мнемотехніки значно скорочує час навчання та одночасно сприяє вирішенню таких основних завдань, як:

 розвиток зв’язного мовлення;

 розвиток асоціативного мислення;

 зміцнення зорової та слухової пам’яті;

 зміцнення зорової та слухової уваги;

 розвиток уяви;

 прискорення процесів автоматизації і диференціації поставлених звуків.

Необхідно зазначити, що прийоми мнемотехніки розпочинати використовувати можна вже з молодшої групи. Але, слід пам’ятати, що дітям молодшого і середнього дошкільного віку необхідно давати кольорові мнемотаблиці, оскільки в їх пам’яті швидше залишаються окремі образи: лисиця – руда, мишка – сіра, ялинка – зелена, в той час як дітям старшого дошкільного віку схеми бажано зображувати в одному кольорі, щоб не відволікати увагу на яскравість зображення.

/Files/images/a/a1/P1010080.JPG




















/Files/images/a/a1/P1010081.JPG




















/Files/images/a/a1/P1010082.JPG
























/Files/images/a/a1/P1010083.JPG




















/Files/images/a/a1/P1010084.JPG




















/Files/images/a/a1/P1010085.JPG




































/Files/images/a/a1/P1010087.JPG




















/Files/images/a/a1/P1010088.JPG




















/Files/images/a/a1/P1010090.JPG




















/Files/images/a/a1/P1010089.JPG






















Кiлькiсть переглядiв: 383