23.01 логопеди закладу Сакун І.М. та Бобко О.Б. провели для педагогів семінар-практикум на тему "Запам'ятовуємо сюжек казки-зв'язки за допомогою мнемотаблиць.
Мнемотехніка будується від простого до складного. Робота починається від простих мнемоквадратів, послідовно переходячи до мнемодоріжок, а потім і до мнемотаблиць.
Використання у роботі методів і прийомів мнемотехніки значно скорочує час навчання та одночасно сприяє вирішенню таких основних завдань, як:
розвиток зв’язного мовлення;
розвиток асоціативного мислення;
зміцнення зорової та слухової пам’яті;
зміцнення зорової та слухової уваги;
розвиток уяви;
прискорення процесів автоматизації і диференціації поставлених звуків.
Необхідно зазначити, що прийоми мнемотехніки розпочинати використовувати можна вже з молодшої групи. Але, слід пам’ятати, що дітям молодшого і середнього дошкільного віку необхідно давати кольорові мнемотаблиці, оскільки в їх пам’яті швидше залишаються окремі образи: лисиця – руда, мишка – сіра, ялинка – зелена, в той час як дітям старшого дошкільного віку схеми бажано зображувати в одному кольорі, щоб не відволікати увагу на яскравість зображення.